روشاروشا، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

شاهزاده خانوم روشا

روشا و عینک آفتابی

1392/11/4 14:10
نویسنده :
718 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر دوستان

دیروز رفتم برای خودم عینک آفتابی بگیریم چون عینک قبلیم که خیلی هم خوب بود رو شاهزاده خانوم یه بار منفجر کرده بود و مجبور شده بودم بدم تعمیر دیگه مثل قبل خیلی برام خوب کار نمیکرد. بگذریم تصمیم گرفتیم از آنجایی که شاهزاده خانوم به عینک هم خیلی علاقه داره و عینکی که قبلن براش گرفته بودیم فقط طلق معمولی بود و امکان داره به چشم های نازش آسیب برسونه براش عینک آفتابی واقعی که UV400 داشته باشه و پولارایز هم باشه بگیریم و از اونجایی که ایشون تو عینک فروشی اجازه نمیدن عینک براش تست کنیم خودم یه عینک انتخاب کردم و خریدم. وقتی آوردیم خونه براش تست کردیم دیدیم برای صورتش بزرگه، دوباره رفتم عینک فروشی تا سایز کوچکتر بگیریم اما ایشون لطف کردند چند مدل از عینک هاشون رو بهم دادند تا بیارم خونه و تو خونه براش تست کنیم که خیلی هم خوب شد اینجوری راحت تر تونستیم انتخاب کنیم. این هم برای خودش پروژه ای بود.

عینکعینک

در آرامش باشید - بابا و مامان روشا


روشا و عینک آفتابی

عینک

روشا و عینک آفتابی

عینک

روشا و عینک آفتابی

عینک

روشا و عینک آفتابی

عینک

روشا و عینک آفتابی

عینک

روشا و عینک آفتابی

عینک

روشا و عینک آفتابی

عینک

روشا و عینک آفتابی

عینک

روشا و عینک آفتابی

عینک

روشا و عینک آفتابی

این هم عینکی که برای شاهزاده خانوم انتخاب کردیم چون از همه بهتر روی صورتش می نشست

و هم یو وی400 بود و هم پولارایز

عینکیولعینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آتنا مامانیه روشا یدونه
5 بهمن 92 9:37
عینکت خیلی خوشگله عزیزم مبارکت باشه

پاسخ
مرسی خاله جونم
محبوبه مامان الینا
5 بهمن 92 12:06
چه جالب تو خونه تونستین تست کنین همشون بهش میاد ماشاله مبارک نازدختر باشه راستی مارال جون عکسها رو ایمیل کردم

پاسخ
آره به خدا راحت بود، صاحب عینک فروشی خیلی به ما لطف داشتند و این کار رو برای ما انجام دادند البته به پیشنهاد خودشون بود واقعن هم همشون از نزدیک قشنگ بودند اما یکسری شون فقط یو وی داشتند و یک سری هم کمی برای صورا روشا بزرگ بودند دستت درد نکنه میرم برشون میدارم - مرسی
محبوبه مامان الینا
6 بهمن 92 8:09
سلام عزیزم.مجدد ایمیل کردم، شرمنده سری قبل یک حرف رو جا انداخته بودم

پاسخ
درود بر شما بسیار ممنونم