روشاروشا، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

شاهزاده خانوم روشا

اولین مدرک عکس دار روشا

1393/1/27 1:07
نویسنده :
616 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر دوستان

چند روز پیش رفتم دفترچه بیمه ی شاهزاده خانوم رو تمدید اعتبار کنم، گیر دادند که دو سالش شده باید عکس دار بشه گفتم حالا عکس از کجا بیارم، مسئولش گفت براش یک هفته اعتبار میزنم برو عکس بیار، ما هم آمدیم منزل و از آنجایی که شاهزاده خانوم تو عکس گرفتن روزانه همکاری نمیکنه چه برسه به آتلیه، دیدیم راهی برای گرفتن عکس پرسنلی نیست ، گشتم تو عکس ها چندتا عکس پیدا کردم و روشون کار کردم (از مزایای پدر گرافیست داشتن) یه عکس پرسنلی نسبتن خوب از بین شون در آوردم و مادر هم زحمت کشیدند سر راه دادند چاپ کردند و بردم بیمه و اینجوری شد که اولین مدرک عکس دار شاهزاده خانوم بوجود اومد. عجب پروسه ای.

پاینده باشید - مامان و بابای روشا

اولین مدرک عکس دار روشا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محبوبه مامان الینا
27 فروردین 93 7:39
ایول مهارت از عکسهای پرسنلی هم بهتر شده

پاسخ
درود بر شما و سپاسگزار
مامان ایسان
27 فروردین 93 17:55
مبارک باشه عزیزم کاره خوبی کردید از عکسهای خودتون استفاده کردید واسه دفترچه ایسان هم همین وضعیت پیش اومد و مجبور شدم ببرم عکس فوری براش بندازم انقدر عکس بدی بود که جزئ خاطراتش ثبتش نکردم ولی به ناچار تو دفترچه نصب شد ولی در اولین فرصت حتما عوضش میکنم انشاالله که دفترچت به این زودی ها استفاده نشه عزیزم

پاسخ
مرسی - دقیقن همینطوره خیلی سخته عکس گرفتن - امیدواریم هیچ کدوم از این فسقلی ها به این دفترچه نیازمند نشند
melika
27 تیر 93 16:27
baba hamin khobe manam in tori bodam moshkeli nist dorost mishe