روشاروشا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

شاهزاده خانوم روشا

راهنمایی و مشورت

1390/9/19 0:11
نویسنده :
2,116 بازدید
اشتراک گذاری

راهنمایی و مشورت

سلام دوستان

از اونجایی که تو خونه های امروزی جا برای لوازم اضافی نیست و نمی خواهیم برای نی نی مون وسایل ناکارآمد بگیریم خواستیم نظرتون رو درباره وسایلی که عکسش رو گذاشتیم(کالسکه،روروک، کریر،نی نی لای لای، آغوشی و تشک بازی) بدونیم، دوستانی که تجربه استفاده از این وسایل رو دارند ما رو راهنمایی کنند.

شاد باشید - بابا و مامان نی نی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ني ني شكلك
18 آذر 90 17:38
با سلام به شما دوست عزيز ني ني شكلك حامي زيباتر شدن وبلاگ ها ، نيازمند ياري سبزشماست پس در جشنواره ي يكسالگي ني ني وبلاگ به كد 102 (ني ني شكلك ) راي دهيد. با تشكر مدير ني ني شكلك(12 ساله)
مامان آرشا
5 دی 90 16:41
سلام مامان آرشا هستم امیدوارم صحیح و سالم نی نی تون بدنیا بیاد پسر من که خیلی شیطون سرویسشو کامل همه چی خریدم بهترین مارک ولی شیطون من حتی 1 روز نه سوار روروئک شد نه تو کالسکه میشینه نه از زمین بازیش استفاده کرد فقط ساک حملش و کریر اونم چون خیلی نی نی بود فقط برا نهایت 3 ماه استفاده شد موفق باشید





درود بر شما و سپاس از راهنمایی و اطلاعتی که در اختیار ما گذاشتید
مامان نسترن
12 دی 90 15:35
سلام عزیزم.امیدوارم نی نی نازتون صحیح و سلامت به دنیا بیاد و با اومدنش یک دنیا شادی براتون بیاره.من یک دختر 6 ماهه دارم و تقریبا از همه این وسایل استفاده کردم به جز نی نی لای لای و اغوشی که اصلا از اول هم تهیه نکردم.چون در ماههای اول بیشتر از کریر به جای اغوشی استفاده میشه ونوزاد خود به خود همش خوابه و نیاز به نی نی لای لای نداره
مامان لنا
20 دی 90 15:49
سلام عزیزم .سلام روشاجان سالم باشی وسلامت نینی جون. به نظر من کالسکه عصایی که حالت خواب هم داشته باشه خیلی عالیه. من تا حالا 3 تاخریدم . تشک بازی خوبه سرگرم میشه.روروئک هم زیاد استفاده نداره اگه بد باشه ازجلو چپ میشه من دوست ندارم ولی شما صاحب اختیارین.1 نظر دیگه کرم بدن نینی تونو تا هرسنی که می خواهی بزنین عوض نکنین چون بوی اون خاطره انگیزه وای لذت ببرین چون زود میگذره . به ماهم سربزنین خوشحال می شیم میبوسمتون
مامان طاها
20 دی 90 15:53
کریر و روروِک 20 کالسکه 10 بقیه صفر