روشاروشا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

شاهزاده خانوم روشا

یک پیشنهاد

1391/8/23 13:56
نویسنده :
717 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر دوستان

پیشنهاد میکنم به مامانایی که شاغل هستند و باباهایی که میخوان تو نگهداری و کارهای کوچولوشون کمک کنند این دستگاه رو تهیه کنند خیلی کار راه اندازه خصوصا برای سوپ و ماهیچه ی کوچولو ها تقریبا میشه گفت همه چی رو یک جا میریزی روشن میکنی خودش میپزه با کیفیت عالی و میره روی گرم نگهدار. ما که غذاهای روشا رو با این درست میکنیم خیلی عالیه.

دستگاه زودپز برقی یا مالتی کوکر (مارک فلر)

(شامل: زودپز، آرامپز، پلوپز، برنامه ی پخت سوپ، آبگوشت، خورشت، سرخ کن در حد تف دادن، کیک پز، ماست ساز، پنیر ساز، گرم نگهدارنده)

شاد باشید - بابای نی نی

یک پیشنهاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

محبوبه مامان الینا
24 آبان 91 7:31
من مارک ویداس دارم یه بار سوپ پختم توش ابش خشک شده بود میشه دستور پختتون رو کامل با مقادیرش توضیح بدین؟


برای هر مرتبه به اندازه دو واحد آب (واحد درج شده روی بدنه)یک تکه ران مرغ یا به همان اندازه ماهیچه یک عدد پیاز، هویج و سیب زمینی متوسط، نیم پیمانه برنج، مقداری جعفری و گشنیز، تکه ای کوچک کره روی دستور پخت ماهیچه یا گوشت و مرغ درحالت زمان زیاد یا استاندارد با دریچه ی بخار بسته قرارداده تا سوپ پخته و آماده برای میکس کردن.
شاد باشید بابای نی نی
محبوبه مامان الینا
24 آبان 91 7:31
میگم آقای پدر که شغل آزاد دارن نکنه نمایندگی این محصولو دارید


درود بر شما
نه من شغلم در زمینه بایگانی ریلی هستش و فقط چون دیدم وسیله ی کار راه اندازیه توصیه کردم
شاد باشید بابای نی نی
مهناز
28 آبان 91 17:45
واقعا راست میگی خیلی خوبه منم یه نوع دیگشو که مارکش blach & decker هست و دارم خیلی خوبه
عاطفه
30 آبان 91 11:45
سلام.چه جالب من دقیقا همین مارکو دارم.ولی چون کمی ترسو تشریف دارم تاحالا تو این دوسال و نیم زندگی دوبار با ترس و لرز استفاده کردم که خوشمم نیومد.
میشه کمکم کنی توضیح بدی.اخه فکر کنم زود پز بخار پز آرام پز داره ولی من وارد نیستم.
برا روشا خانومی


درود بر شما
بله آدم های زیادی دیدم که از کارکردن با زودپزمیترسن از جمله خواهر خودم. این دستگاه از ایمنی بالایی برخورداره هم سوپاپ های مکانیکی داره هم آیتم های حفاظتی الکترونیکی پس خیالتون راحت باشه در همه حال موقع استفاده دریچه ی خروج بخار یابقول خودمون سوت سوتکش رو بسته نگه دارید به جز زمان استفاده از قسمت پلوپزش. ما باهاش پلو، کیک، خورشت و سوپ های شازده خانوم رو درست می کنیم و راضی هستیم. بسیار راحت و کار آمده. هر سوالی داشتید در خدمتیم. برای تمام کارایی هاش از پیش دکمه ای روی بدنه تعبیه شده مثل ته دیگ برای قسمت پلوپز فقط کافیست ذر این حالت دریچه ی بخار رو باز بگذارید و درجه کم متوسط یا زیاد رو انتخابکنید بعد از پخت هم خودش به صورت اتوماتیک میره روی گرم نگه دار
شاد باشید - بابای نی نی