روشاروشا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

شاهزاده خانوم روشا

چشم نخوری دخترم

1392/2/17 0:52
نویسنده :
1,420 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر شما

همیشه همه میگن مواظب باشید شاهزاده خانوم رو چشم نزنند، ما هم برای اینکه محکم کاری بشه (جهت مزاح) رفتیم جلوی یه فروشگاهی (فروشگاه شفیعی - خیابان سعدی) که فقط از این طلسم های نظرقربونی برای مراقبت از چشم زخم خوردن داشت. هر چند من به مسائل خرافی اعتقاد ندارم اما به انرژی منفی بعضی آدما که خصوصن از راه چشم منتقل میشه معتقدم، که به قولی همون چشم خوردن یا نظر خوردنه اما خوب این وسائل حالا دیگه جنبه تزئینی داره و از حق نگذریم قشنگ هم هستن من خودم ازشون خوشم میاد مامان روشا هم همینطور. امیدوارم پروردگار هر دوی این عزیزان مرا از چشم بد در امان دارد.

آمین

شاد باشید - بابا و مامان روشا

چشم نخوری دخترم

چشم نخوری دخترم

چشم نخوری دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا مامان کیارش
17 اردیبهشت 92 3:17
عزیزدلم چشم نخوری و از هرچی بلا هست بدور باشی


درود بر شما
زنده باشید چشم بد از کیارش کوچولو هم دور باشه
محبوبه مامان الینا
21 اردیبهشت 92 9:08
با سلام . من هم به انرژی منفی اعتقاد دارم اما متاسفانه تو کشور ما این مسئله تبدیل به خرافات شده و به همه جا و همه چیز تعمیمش میدنو خیلی وقتها وقتی اتفاق بدی براشون میفته بی اختیاطی خودشون رو میزارن به حساب نظر و چشم زخم...
یه نکته جالب اینکه چند سال پیش ما یه سفر به استانبول داشتیم و چیزی که بسیار بسیار برای من جالب بود این بود که سر در تمام منازل از این طلسمهای نظرقربونی و اون هم در سایز بسیار بزرگ نصب بود


دقیقن فرمایش شما رو قبول دارم
خیلی برام جالب بود که تو ترکیه هم از این طلسم ها استفاده میکنند اون هم سر در خونه ها
محبوبه مامان الینا
21 اردیبهشت 92 9:09
خداوند روشا یدونه ناز و همه بچه های معصوم رو از چشم بد محفوظ بدارد


آمین