روشاروشا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

شاهزاده خانوم روشا

روشا در کتار دریاچه اُوان

1392/3/16 16:08
نویسنده :
2,973 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر دوستان

دیروز همراه عمو علیرضا، عمه پریوش و همسر گرامی رفتیم تا چند ساعتی را در کنار دریاچه اُوان خوش بگذرانیم و شاهزاده خانوم هم کمی تفریح کند، مسیر بسیار زیبا و همینطور محوطه دریاچه هرچند دریاچه کوچکیست اما طبیعت زیبا و آرامی دارد.

شاد باشید - بابا و مامان روشا

 

 

دریاچه زیبای اُوان

روشا در کتار دریاچه اُوان

 

روشا، مامان و بابا در مسیر مه آلود دریاچه

روشا در کتار دریاچه اُوان

 

روشا و بابا در مسیر مه آلود دریاچه

روشا در کتار دریاچه اُوان

 

روشا در حال دوپینگ

روشا در کتار دریاچه اُوان

 

روشا و بابا در نیزارهای اطراف دریاچه

روشا در کتار دریاچه اُوان

 

روشا در نیزارهای اطراف دریاچه

روشا در کتار دریاچه اُوان

 

روشا و بابا در اطراف دریاچه

روشا در کتار دریاچه اُوان

 

روشا و مامان در اطراف دریاچه

روشا در کتار دریاچه اُوان

 

روشا و مامان در نیزارهای اطراف دریاچه

روشا در کتار دریاچه اُوان

 

روشا در حال بازی با سنجاقک مهمان

روشا در کتار دریاچه اُوان

 

یه خواب لذت بخش در چادر بعد از کلی بازی

روشا در کتار دریاچه اُوان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

محبوبه مامان الینا
18 خرداد 92 8:28
به به چه طبیعت زیبایی با دیدن عکسها یک آن احساس کردم خودم هم اونجا بودمصدای بکر طبیعت و بوی خوش سبزه و مه و رطوبت رو حس کردم
علاوه بر تشابه کاری تشابه سلیقه ای هم با مامان روشا جون دارم اونم تو روسری که دقیقا همونو دارم


واقعن جای دوستان خالی
ظاهرن شواهد نشون میده که هم سلیقه اید
درود بر شما
آتنا مامان روشا یدونه
18 خرداد 92 15:04
به به چه عکسهای خوشگلی از شاهزاده خانوم گرفتین


مرسی خاله مهربون
رها
22 خرداد 92 18:00
سلامم عزیزممممم همیشه به شادی و گردش .بابایی مهربون من تا حالا اسم این دریاچه رو نشنیده بودم میشه ادرسش بدید این دخملی ناناز و خوشگل و ملوس و بامزه و دوست داشتنی رو از طرف من ببوسید .

موفق باشید




دریاچه زیبای اوان در راه الموت، در دامنه کوه خشچال، در فاصله ۷۵ کیلومتری قزوین و در میان چهار روستای اوان، وربن، زواردشت و زرآباد شهر قزوین قرار دارد. حدودا 10 کیلومتر با الموت فاصله دارد
مامان ایسان
26 خرداد 92 7:22
چه طبیعت زیبایی پیدا کردید کجاست اینجا ؟
اطراف تهرانه؟
عکسها عالی شده
همیشه به گردش


درود بر شما
دریاچه اطراف قزوینه یعنی تو مسیر الموت
هستی
11 مرداد 92 22:41
تن درست باشه.البته پیش خانوادش.


درود بر شما