روشاروشا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

شاهزاده خانوم روشا

مسواک زدن شاهزاده خانوم

1392/6/25 1:30
نویسنده :
820 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر دوستان

حالا که دیدیم دندون های شاهزاده خانوم کم کم دارن درمیان و زیاد میشن گفتیم باید به فکر باشیم، حیفه این دندون های خوشگل خراب بشه و مجبور بشیم ببریمش دندون پزشکی، رفتیم براش ست مسواک و ماساژور لثه نابی گرفتیم چون قدری مسواکش بزرگ بود تقریبن هم اندازه ماساژورش بود از اون هم به عنوان ماساژور یا کیچی کیچی (اسمی که روشا ماساژور دندونش رو به اون نام میشناسه)  استفاده میکرد، تو نمایشگاه کودک چند روز پیش، یه غرفه اطلاعات دندون پزشکی هم بود که ازش یک کتاب راهنما خریدیم و یک مسواک مارک ترزا چون برسش خیلی کوچیک بود و روشا به راحتی میتونه ازش استفاده کنه. بعد هم از شهروند یک خمیردندون میوه ای کودکان براش خریدیم . اونا خیلی اصرار داشتند که حتمن روزی دوبار با خمیردندان مسواک بزنیم اما ازدوشب پیش که شروع کردیم روشا از مسواک خالی خوشش اومد اما با خمیر دندان زیاد میونه ای نداره البته میدونیم که اولشه و باید کم کم بهش یاد بدیم. فعلن شب ها با بابایی میاد برای مسواک زدن خودش هم جای مسواکش رو میدونه کنار مسواک بابا و مامان. امیدواریم هیچ وقت سروکارش به دندونپزشکی نیفته.

شاد باشید - بابا و مامان روشا

مسواک زدن شاهزاده خانوم

*

مسواک زدن شاهزاده خانوم

*

مسواک زدن شاهزاده خانوم

*

مسواک زدن شاهزاده خانوم

*

مسواک زدن شاهزاده خانوم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

محبوبه مامان الینا
25 شهریور 92 9:11
مسواک نو مبارک
خیلی عالیه که از الان آموزش رو شروع کردید الینا هم مسواک زدنو خیلی دوست داره و بدون اینکه ما بهش بگیم خودش میگه بریم مسواک بزنیم البه یه مدت تنبلیش میومد من از زبون یک کرم با تغییر صدا گفتم : الینا من کرم هستم میخوام برم تو دندونت دندونتو بخورم تا نتونی غذا بخوری اما اگه مسواک بزنی من از دهنت میرم بیرون ... حالا هر وقت مسواک میزنه از زبون کرمه بهش میگم آی ناقلا نکن الینا جون قلقلکم میاد و الینا هم میخنده و خوشش میاد و بیشتر مسواک میزنه
ضمناً مارال خانوم دوست داشتنی از دیدن کامنتهاتون بسیاااااااااااااااار خوشحال میشم و بدون اغراق ارادت بسیار زیادی خدمت شما و همسر بزرگوارتون و شازده خانوم نازمون دارم


مرسی لطف دارید ما هم خیلی به شما ارادت داریم شاد و سلامت باشید
مامان ایسان
25 شهریور 92 9:17
مبارک باشه اولین مسواک زدنت عزیزم
دقت کردید که خمیر دندونش فلوراید نداشته باشه من سوال کردم گفتن مارک ایرانیش بدون فلوراید نیست فقط مارک خارجی بدون فلوراید هست واسه بچه ها
من دفعه اول ت=نمیدونستم از همین خمیر دندون هایه ایرانی خریدم دکترشم گفت خوب نیست چون بچه خمیر رو میخوره فلوراید داخلش باعث مسمومیت میشه
ببخشید زیاد پر حرفی کردم


اختیار دارید این چه حرفی لطف کردید چه خوب شد گفتید پس میرم روش رو میخونم اگه فلوراید داشت یه مارک دیگه میخرم. خارجی چه مارکی برای بچه ها تو بازار هست؟
آتنا مامانیه روشا یدونه
26 شهریور 92 16:15
آفرین به مامانی و بابایی که انقدر به فکر سلامتی شاهزاده خانوم هستن من از زمانی که روشا دندون دراورد و قطره آهن بهش دادم مسواک زدن رو شروع کردم عمه روشا میگفت فلوراید باعث کوتاه قدی میشه ولی دکترش تایید نکرد نمیدونم تا چه حد درسته ولی شما هم از دکتر شاهزاده سوال کنید.


زنده باشید
مامان آیسان جون هم میگفت فلوراید باعث مسمومیت میشه و برای آیسان خمیردندون خارجی بدون فلوراید گرفتند فعلن که شاهزاده روشا فقط با آب مسواک میزنه
چشم عزیزم ما هم حتمن از دکترش میپرسیم
ملیکا
4 مهر 92 10:33
مسواک عالیه خیلی انشاااللله خودش یاد بگیره که زحمت شما هم کم تر شه با روشا خانوووم


امیدواریم زودتر یاد بگیره