روشاروشا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

شاهزاده خانوم روشا

خطخطی های شاهزاده خانوم

1392/7/2 12:15
نویسنده :
363 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر دوستان

نقاشیهای شاهزاده خانوم هنوز خلاصه میشه تو خطخطی کردن و برای اینکه راحت تر باشه یه تخته نقاشی مغناطیسی براش خریدیم که راحت پاک کنه و بکشه، اما کم کم این خطخطی ها داره به جاهای دیگه هم منتقل میشه الان هم شاهزاده خانوم دو روز خودکار عموش رو گیر آورده و روی پاهاش خطخطی میکنه و هی نشون میده میگه "این چیه؟" یا "اینه" کلی هم با خطخطیهای روی پاش ذوق میکنه و خوشحاله...

شاد باشید - بابا و مامان روشا

خطخطی های شاهزاده خانوم

*

خطخطی های شاهزاده خانوم

*

خطخطی های شاهزاده خانوم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ایسان
3 مهر 92 8:59
وای که متنفر از دست پایه خوردکاری ایسان وای به روزی که خودکار دم دستش باشه صورتشم نقاشی میکنه
این دخملیهم کم کم داره شیطونیهاش رو رو میکنه ها
مارال جان دستمال مرطوب بهتر از کف صابون پاکش میکنه زودی هم پاک میشه



مرسی از راهنماییت عزیزم
دستمال نوزاد یا دست و صورت خودمون؟
محبوبه مامان الینا
3 مهر 92 13:53



منم شما رو دوست دارم خاله جون
ملیکا
3 مهر 92 23:44
وای خدا رو شکر رو دیوارا نمیکشه باید هم ازش جلو گیری بشه بچه س دیگه و شیطونی کارشه.موفق باشید عزیزان.


مرسی
مامان ایسان
4 مهر 92 8:25
من با همون دستمال نوزاد چون دارم پاک میکنم با اون یکی ها هم حتما همون جواب رو میده


ما هم ایندفعه که شاهزاده خانوم دست به قلم شد از دسمال مرطوب استفاده میکنیم چون ما هم از جمله چیزایی که زیاد خریدیم خیلی هم استفاده نکردیم حالا اینجا به دردمون میخوره - مرسی
محبوبه مامان الینا
4 مهر 92 8:35
حق با فرزانه جونه منم دست و پای خودکاری الینا رو با دستمل مرطوب بچه ها پاک میکردم خیلی سریع و راحته


ما هم ایندفعه که شاهزاده خانوم دست به قلم شد از دسمال مرطوب استفاده میکنیم
ملیکا
4 مهر 92 16:29
من بیشتر وقتا تو وبلاگ روشا خانوووم میگردم چون از صد تا بازی اینترنتی و سلنا گومز قشنگ تره.فک کنم من خیلی کامنت میزارم و اگر روزی 150 تا کامنت واسه روشا خانوووم بنویسم بازم به پای خوشگلیش نمیرسه.


مرسی عزیزم شما خیلی لطف دارید