روشاروشا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

شاهزاده خانوم روشا

روشا و ساعت مچی مامان و بابا

1392/7/20 21:14
نویسنده :
495 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر دوستان

امان از شیطونی های شاهزاده خانوم، این دلبر دوست داشتنی، مدتهای زیادی که به ساعت مچی های بابا و بعضی اوقات هم ساعت های مامان گیرمیده و خیلی دوست داره که از دستمون باز کنه و ببنده به دست خودش بگذریم که بیشتر اوقات فقط جنازه ساعت ها رو تحویل میده، الان مدتهاست که مرتب دارم ساعت های ارزان قیمت میخرم و به دستم میبندم که اگه شاهزاده خانوم خواستشون و بعد هم بدون بند یا باشیشه ی شکسته تحویلم داد حد اقل دلم نسوزه که خیلی گرون بوده همین بلا ها رو هم سر عینک آفتابی من و مامان می آورد تا آخر دسته ی عینک بابا رو شکوند و رفتیم براش یه عینک آفتابی معمولی خریدیم الان کمتر سراغ عینک بابا میاد فکر کنم برای ساعت هم باید به دنبال یه ساعت اسباب بازی خوب که اجزای ریز نداشته باشه بگردیم و براش بخریم.

شاد باشید - بابا و مامان روشا

روشا و ساعت های بابا و مامان

*

روشا و ساعت های بابا و مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محبوبه مامان الینا
22 مهر 92 14:18
عجب خساراتی وارد میکنه وروجکحالا خوبه شما فکر همه چی رو میکنین


دقیقن همین طوره چند تا ساعت ارزون گرفتم که هر وقت یکیش رو خراب میکنه بعدی رو استفاده کنم
جیران بخشنده
23 مهر 92 15:18
وروجک ناز
مامان ایسان
24 مهر 92 11:02
ای شیطون شیرین فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه
این دخملی بر خلاف چهرش خیلی شیطونه ها


آره والا شیطونه و ما هم عاشق این شیطونیاش