روشاروشا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

شاهزاده خانوم روشا

روشا و فیت کلاب

1392/9/21 22:59
نویسنده :
4,348 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر دوستان

چند روزیه میبینیم شاهزاده خانوم علاقه مند به ورزش خصوصن فیتنس شده، این وروجک دوست داشتنی تا برنامه ی فیت کلاب شبکه جم لایف شروع میشه بدو بدو میره مثل همون خانوم مربی دراز میکشه جلوی تلویزیون و حسابی نرمش میکنه بعد هم گلی خانومش رو میاره تا اون هم کمی نرمش کنه بعد هم مامان رو بی نصیب نمیزاره و مامان رو هم مجبور میکنه باهاش تمرین کنه، دخترمون از الان حسابی مواظب اندامش هست. عاشق این شیرین کاریهاشیم.

در آرامش باشید - بابا و مامان روشا 

روشا و فیت کلاب

*

روشا و فیت کلاب

*

روشا و فیت کلاب

*

روشا و فیت کلاب

*

روشا و فیت کلاب

*

روشا و فیت کلاب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آزاده مامان کوروش
22 آذر 92 0:28
خیلی با استعداده این کوچولو

پاسخ
درود بر شما لطف دارید
دوستدار کوچولوها
22 آذر 92 17:41
باسلام.من مجردم ولی عاشق بچه هام خیلی دوستشون دارم مخصوصا دخترکوچولوهارو تنها سرگرمیم بعد از انجام کارایه دانشگام تو کامپیوتر سرچ کردن عکس بچه هاست که یک روز تصادفا عکس دختر کوچولویه ناز شمارو تو عکسا دیدم و رفتم داخل وبلاگش از اون روز تا حالا همیشه عکساشو دنبال میکنم اخی عزیز دلم خدا حفظش کنه بعضی وقتا اینقدر از شیرین کاریاش خوشم میادکه دوست دارم بغلش کنم محکم ببوسمش اونموقع میگم خوشبحال مامانش دقیقا مثل همین چندتاعکسیکه به تازگی گذاشتید و آفرین میگم به شما پدر و مادر باسلیقه و با حوصله واقعا ادم لذت میبره ایشالا همیشه در کنار هم خوشبختو سلامت باشید این بوس محکمم واسه روشا خانم شیطون

پاسخ
درود بر شما بسیار از حسن توجه شما سپاسگزاریم، امیدواریم شما هم در آینده بسیار نزدیک این لذت دوستداشتنی رو تجربه کنید با سپاس از شما
جیران بخشنده
23 آذر 92 21:14
قربونت بشم من عزیزم کلی کیف کردم با این کارت
محبوبه مامان الينا
25 آذر 92 10:26
اي جووووووونم از الان به فكر تناسب اندامه دختر خوشگل ما چه تيژ ورزشكاري خوشگلي هم زده ماشاله

پاسخ
مرسی خاله جونم
عسل و غزل
27 آذر 92 0:57
خدایا این کوچولوهای شیرین بلا رو برای پدر ومادرشون حفظ کن.آمین میبوسمت عزیز نازنینم

پاسخ
آمین
مامان ایسان
28 آذر 92 7:56
وای مردم از خنده خیلی بلا شده چه قشنگ هم داره ورزش میکنه بلا نگیری تو دختر از الان به فکر زیبایی اندامشه فدات شم که عروسکت بی نصیب از ورزش نمیمونه خصوصی برات فرستادم

پاسخ
گلی خانوم(عروسکش) رو که بی نصیب نمیزاره هیچ مامان رو هم کلی به ورزش وا میداره با این مشغله هایی که دارم توفیق اجباری راستی فرزانه جون چیزی برام (خصوصی) نیومده