روشاروشا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

شاهزاده خانوم روشا

من شیر میخوام

1392/10/2 15:43
نویسنده :
490 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر دوستان

تقاضای کمک برای پیدا کردن شیر خشک از سوی شاهزاده خانوم روشا S.O.S

لطفن اگر کسی از دوستان یکی از شیر خشک های زیر رو داره و نمیخواد یا از موجود بودنش تو یکی از داروخانه های کشور خبر داره به ما اطلاع بده که ما زودتر تهیه اش کنیم. چون شیر خشک های شاهزاده خانوم تموم شده.نگرانناراحت

  • ببلاک کامفورت
  • ببلاک اچ.ای
  • نان اچ.ای
  • ایزومیل
  • آپتامیل پپتی جنیور

خیلی سپاسگزاریم

در آرامش باشید - بابا و مامان روشا 

من شیر میخوام

*

من شیر میخوام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

جیران بخشنده
2 دی 92 19:29
مامان ایسان
3 دی 92 15:26
نان اچ ای رو تو داروخانه شبانه روزی شهریار من پیدا کردم شمارشو تماسشو براتون میذارم چک کنید اگر همون هست و به دردتون میخوره من براتون بگیرم بفرستام یا یه جوری به دستتون میرسونم 65225251 بازم از جاهای دیگه این دور و اطراف براتون خبر میگیرم

پاسخ
درود بر شما بسیار سپاس گزاریم از لطفتون - بابای روشا
محبوبه مامان الینا
4 دی 92 12:37
اسامی رو یادداشت کردم حتما اینجا رو هم میگردم

پاسخ
مرسی عزیزم خیلی خیلی ممنونیم شما دوستان بسیار خوبی برای ما هستید
آتنا مامانیه روشا یدونه
4 دی 92 16:57
منم چند وقتی هست دنبال ببلاک کامفورت برای روشا هستم ولی نیست که نیست چند روزه بهش شیر پاستوریزه با کمی آبجوش میدم دنبال شیر پربیوتیک هم هستم ولی اونم خبری ازش نیست اگر پیدا کردید به ما هم خبر بدید.

پاسخ
ببلاک کامفورت با تاریخ مصرف 9/1/2014 تو داروخانه شبانه روزی رامین میدان فردوسی هست ما دیروز صحبت کردیم اما چون تاریخش کوتاه و روشا تا همون موقع یعنی دو هفته دیگه شیر کامفورت داره نخریدیم اما باز هم دنبالش هستیم حتمن بهتون خبر میدم