روشاروشا، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

شاهزاده خانوم روشا

دوربین مراقبت از روشا

1391/12/22 13:55
نویسنده :
6,063 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر دوستان

دیروز تصمیم گرفتیم برای مراقبت از شاهزاده خانوم در هنگام خواب یک دوربین مدار بسته بگیریم، بعد از کلی بررسی در بازار به پیشنهاد سایت دیجی کالا ازش یک دوربین مراقبت از کودک مارک موتورولا خریدیم، از شانس اون روز تو تخفیف ویژه یک روزه بود، در مقایسه با سایر کالاهای موجود در بازار با قیمتهای آنچنانی و دستگاه های متفرقه، بسیار دستگاه کار آمد و مناسبیست.

تن درست باشید - بابا و مامان نی نی

 

Motorola Wireless Video Baby Monitor MBP33

دوربین مراقبت از روشا

 توضیحاتی درباره دوربین کنترل اتاق کودک موتورولا ام بی پی 33 برگرفته از سایت دی جی کالا

دارای صفحه نمایش رنگی 2.8 اینچی فن‌آوری بی‌سیم 2.4GHz FHSS محدوده عملکرد تا 200 متر با زنگ هشدار خارج از محدوده مجهز به مادون قرمز برای دید در شب مجهز به میکروفن با حساسیت بسیار بالا دارای پنج عدد LED هشدار برای نمـــایش مقدار صدای محیــط  قابلیت نمایش دمــای اتــاق قابلیت زوم از راه دور با ریموت کنترل والدین دارای پنج عدد آهنگ لالایی پلی‌فونیک قابلیت نمایش ویدیو تا 25 فریم بر ثانیه قابلیت ارتباط دو طرفه قابلیت کنترل حجم صـدا ریموت کنترل والدین مجهز به باتری قابل شارژ، آنتن تاشو و یک پایه کوچک برای ایستاده نگه داشتن ریموت کنترل می‌باشد
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مــآمــآنــے
21 اسفند 91 9:53
سلام
میشه قیمتش و بپرسم و آدرس سایت و بهم بدین؟


درود بر شما
آدرس سایت و صفحه مورد نظر:
http://www.digikala.com/?Products=Computer&Product=Computer-Web-Wireless-Video-Baby-Monitor-Motorola-MBP33
ما تو پیشنهاد شگفت انگیز سایت که برای یک رو باقی می ماند خریدیم 349000تومان ولی قیمتاصلیش هست399000تومان
مهسا مامان کیارش
21 اسفند 91 15:05
عزیزم مامان و بابا خیلی خیلی دوست دارن دستشون درد نکنه


درود بر شما
محبوبه مامان الینا
22 اسفند 91 7:53
چه جالبمیشه در مورد طرز کار و موارد استفاده ش بیشتر توضیح بدید


درود بر شما
آدرس سایت و صفحه مورد نظر:
http://www.digikala.com/?Products=Computer&Product=Computer-Web-Wireless-Video-Baby-Monitor-Motorola-MBP33
دستگاه از دو قسمت بیسیم تشکیل شده قسمت مانیتورش که در اصل ریموت کنترل دستگاه هم هست با 8 کلید در اطراف دستگاه قابلیت کم و زیاد کردن صدای دستگاه رو داره نور و روشنایی دید مانیتور از رو دستگاه بوسیله دو تا از دکمه ها کم و زیاد میشه میکروفون بسیار قوی داره که حتی صدای بیرون رو هم پخش میکنه و اگر صدای اتاق کودک زیاد باشه با یک سری ال ای دی رنگی نشان میدهد.دستگاه دارای دماسنج میباشد که دما را با دو سیستم سانتیگراد و فارینهایت نشان میدهد. از رو مانیتور قابلیت زوم دو برابر را دارد. امکان اتصال و دیدن 4 دوربین همزمان را دارد اگر کابل اتصالش گیر بیاد که من هنوز موفق نشدم امکان وصل به تلویزیون را دارد. پنج موزیک لالایی از پیش آماده شده روش هست که میشه برای کودک تو اتاقش پخش کرد دستگاه تا دویست متر برد مفید داره از اون به بعد به عنوان یک کنترل صوتی کار میکنه.امکان پخش صدای دوطرفه را دارد یعنی میتوانید از روی مانیتور با کودکتان در اتاقش صحبت کنید. مانیتور یک پایه کوچک دارد برای قراردادن روی میز و یک آنتن دارد برای فاصله دورتر. دید در شب بسیار واضحی دارد جوری که در تاریکی مطلق کاملن به صورت سیاه و سفید کودک دلبند رو میشه کنترل کرد. تو بسته یک مانیتور یک دوربین دو آدابتور یک باطری و ضمانتنامه هستش. و از همه مهمتر اینکه هر کجا دلتون خواست میتونید قرارش بدید یا حتی مهمونی هم میرید با خودتون ببرید زمانی که بچه ها دارند تو اتاق دیگه بازی میکنند یا خوابیدن چکشون کنید این کل اطلاعات و توضیحاتی است که من از این دستگاه به دست آوردم مطمئن باشید تو سایتش هم به کاملی توضیح نداده است.
پاینده باشید و سایتون بالای سر الینا خانوم.


شبنم مامان ارمیا
19 خرداد 92 19:46
سلام مارال جون
من هم یکدونه گرفتم ولی حالا خراب شده . برای شما گارانتی مارشاله . ممنون می شم شماره گارانتی رو بهم بدین . با تشکر


درود بر شما
گارانتی مارشال8732
میدان هفتم تیر - ابتدای مدرس - کوچه مشیری - پ 15
ساعت9 - 17:30
بابای روشا