روشاروشا، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

شاهزاده خانوم روشا

باز هم تغییر شیر روشا

1391/12/30 1:25
نویسنده :
1,090 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر دوستان

چند شب پیش که چه عرض کنم ساعت سه صبح بود که شاهزاده خانوم تازه خوابش برد، من هم بیخوابی به سرم زد رفتم توی اینترنت کمی درباره ریفلاکس کودکان جستجو کنم، برخورد کردم به شماره تلفن یک خانوم دکتری که فوق تخصص گوارش نوزادان هست و شماره مخصوص مشاوره تلفنی داره، فرداش با ایشون تماس گرفتم و باهاشون مشورت کردم خوشبختانه خیلی خوب پاسخ سوالات بنده رو دادند، برای ما هم خوب بود چون رفتن تا مطب ایشون اونم تا ملاصدرا کمی سخت بود دقیقه ای 700 تومن میاد روی قبض تلفن، ما حدود 18 دقیقه با خانم دکتر زهره کاوه منش(9092301629) تلفنی صحبت کردیم. خیلی راهنماییمون کرد. شیر روشا رو هم عوض کردند، بعد از تغییرات زیادی تو مارک شیرهای روشا در آخز هومانا و بیومیل پلاس رو میخورد دکتر قبلی شیر آپتامیل ای اچ رو پیشنهاد کرد که روشا یک جرعه بیشتر ازش نخورد، بعدش خودمون تست کردیم دیدیم خیلی بد مزه است. اما ایشون شیر های " آی آر" رو پیشنهاد کردند ما هم تونستیم بیومیل ای آر پیدا کنیم این شیر ها با نشاسه و چند چیز دیگه ترکیب شدند خدا رو شکر میخوره. ظاهرن جهت جلوگیری از برگشت غذا به معده است.

تن درست باشید - بابا و مامان نی نی

باز هم تغییر شیر روشا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)