روشاروشا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

شاهزاده خانوم روشا

روشا دختر مهربون

1392/7/27 0:41
نویسنده :
535 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر دوستان

این شاهزاده خانوم ما اینقدر مهربونه، هر وقت میبینه بابا و مامان نیاز به کمک دارند زودی حاضر میشه چند روز پیش رفتم میوه خریدم آمدم خونه چهارتا کیسه دستم بود شاهزاده خانوم دید بابایی خسته شده دویید و اومد تمام کیسه ها رو از دست بابایی بگیره به زور موفق شدیم فقط دوتا کیسه رو بهش بدیم، عسل بابا بعد هم دید خیلی سنگینه و یه قدم آورد و خسته شد نشست به میوه خوردن، البته نشسته بود و ما هم سریع از دستش گرفتیم و براش شستیم و یه آب لیموشیرین حسابی میل کردند روز بعد هم دید مامان داره گردگیری میکنه زودی رفت دستمال رو از دست مامان گرفت و شروع کرد به گردگیری میز تلویزیون. عاشق این مهربونیهاشیم.

شاد باشید - بابا و مامان روشا

روشا دختر مهربون

*

 

روشا دختر مهربون

*

روشا دختر مهربون

*

روشا دختر مهربون

*

روشا دختر مهربون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آتنا مامانیه روشا یدونه
27 مهر 92 18:33
آفرین دختر کاری و مهربون


چه کار کنیم خاله جون نمیشه دیگه باید کمک مامان و بابا بکنیم
محبوبه مامان الینا
28 مهر 92 8:34
عاقا بیخیال اینقدر از این شاهزاده خانو ما کار نکشین !



خاله جون شما بهشون یه چیزی بگین مثل کزت دارم کار میکنم
ملیکا
28 مهر 92 21:46
سلام بر وروجک خودم.چطوری؟خوش میگذره؟خیلی مهربونیا.دخمل یه چیزش خوبه که تو کارای خونه به مامانش کمک میکنه.خودم هم میکنم.ولی بعضی اوقات تنبلیم میاد.به هر حال خسته نباشی روشا جون.روی گل شما و مامانتو میبوسم.


جیران بخشنده
29 مهر 92 15:06
الهی دختر مهربون و ناز


مرسی خاله جون
rahele
2 آذر 92 12:05
afarin be shoma ke lahze be lahzeye in kochooluye doostdashtani ra sabt kardid

پاسخ
مرسی درود بر شما گل پسر بسیار زیبابب دارید خدا نگهدارش باشه