روشاروشا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

شاهزاده خانوم روشا

شاهزاده خانوم در یک هفته پیش

1392/8/4 0:50
نویسنده :
712 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر دوستان

شاهزاده خانوم ما تو این یک هفته گذشته خیلی بی قرار بود که معلوم شد یکی از دندون های آسیای ایشون درآمده نمیدونیم چرا دندوناش به ترتیب در نمیاد!!!، خیلی هم شیطونی کرد، شاهزاده روشا در هفته ای که گذشت اینچنین بود ...

شاد باشید - بابا و مامان روشا

 

اول یه ساعت دیگه از بابا رو معدوم کرد، تازه یه روز بود دستم کرده بودم

شاهزاده خانوم در یک هفته پیش

 

بعد هم چشمک زدن یادگرفت

شاهزاده خانوم در حین چشمک زدن

شاهزاده خانوم در یک هفته پیش

بعد از چشمک زدن

شاهزاده خانوم در یک هفته پیش

*

شاهزاده مشغول بازی با پازل جدیدش

شاهزاده خانوم در یک هفته پیش

*

روشا خانوم مشغول بهم ریختن تنظیم موبایل بابابزرگ

شاهزاده خانوم در یک هفته پیش

*

جایگاه جدید شاهزاده خانوم، وسط میز پذیرایی

شاهزاده خانوم در یک هفته پیش

*

طبق معمول شاهزاده خانوم در موقع نماز خوندن مامان بزرگ بر سر ایشان نشسته است

شاهزاده خانوم در یک هفته پیش

*

روشا در حین خداحافظی و رفتن ددر با نی نی های دوقلویش - همیشه یه کیف هم پیدا میکنه و میندازه رو دوشش و با همه اسباب بازی ها و وسایل دور و برش هم بای بای میکنه و میره جلوی در می ایسته

شاهزاده خانوم در یک هفته پیش

*

شاهزاده خانوم مشغول مطالعه ی مجله ی نبات کوچولو (مجله ی جالبیه)

شاهزاده خانوم در یک هفته پیش

*

روشا خانوم عاشق چیدن مکعب های رنگیش و تشویق کردن خودشه

شاهزاده خانوم در یک هفته پیش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

محبوبه مامان الینا
4 آبان 92 8:43
وااااااااااااای ماشاله دلم ضعف رفت کاش موقع چشمک زدنش چه قبل و چه بعد اونجا بودم و قورتش میدادم آخه خیلی خوردنیه

خدا حفظش کنه ملوسک ِ نازو

آفرین به دختر باهوشمون که با این سن کم هم پازل میچینه هم مطالعه میکنه هم مکعبهاشو خوب چیده

دندون نو مبارک




مرسی خاله جون مهربونم خیلی زیاد دوستون
دارم

این چشمک هم برای خاله خوبم
ملیکا
5 آبان 92 0:15
روشا جان خیلی با مزه ای.یک بار من و دوستم اومدیم اسم دوستم که روشا بود زدیم بعد اومد شاهزاده خانوم روشا.اون موقع که عکستو دیدم عاشقت شدم.حالا هر موقع دوستم میاد خونه مون اول مجبورم میکنه برم تو وب روشا خانوووم بعد بریم به درسا و بازی مون برسیم.از اون روز به بعد به دل من و دوستم نشستیا وروجک.خیلی ناز میخندی.دوست دارم و امیدوارم در زندگیت موفق باشی.بازیگوشی هم بکن اشکالی نداره چون بازیگوشی مال بچه هاست و بچه ها مال بازیگوشی.I Love you rosha


مرسی ملیکا جان خیلی لطف داری

آتنا مامانیه روشا یدونه
6 آبان 92 15:57
عزیزک شیطون و خرابکار من چه قدر من چهره این بابا بزرگت رو دوست دارم مثل هنر پیشه ها میمونه چهره مهربون و دوست داشتنی واقعا چهرشون نشون میده بابا بزرگن


مرسی خیلی لطف داری عزیزم پدرم (پدربزرگ روشا) واقعن مهربون و آروم هستش
جیران بخشنده
9 آبان 92 15:11
دندونای جدید مبارک عشق من


مرسی