روشاروشا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

شاهزاده خانوم روشا

روشا و سرسره

1392/5/31 22:03
نویسنده :
583 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر دوستان

چند روز پیش یه سر رفتیم خونه خاله نغمه اونجا روشا خانوم بعد از کمی غریبی و گریه کردن کم کم یخش باز شد و بر خلاف دفعه پیش که از سرسره خوشش نیومد اینبار حسابی باسرسره کیان و کیانا جون بازی کرد چون چند باری هم که پارک برده بودیمش هر کاری کردیم از ما جدا نشد که تاب و سرسره بازی کنه، وقتی که دیدیم دوست داره بازی کنه جدا از اینکه تصمیم گرفتیم بریم براش سرسره بخریم، گفتیم امروز ببریمش پارک ببینیم تو پارک هم خوشش میاد با این وسایل بازی کنه یانه که دیدیم عاشق سرسره است ولی خیلی از تاب خوشش نیومد شاید بعدن به اون هم علاقه مند بشه ولی حسابی با سرسره بازی کرد تقربن با همه ی سرسره های توی پارک بازی کرد. خوشحالیم  از اینکه داره بیشتر به محیط بیرون عادت میکنه. امیدواریم کم کم خجالتش هم از بین بره.

شاد باشید - بابا و مامان روشا

روشا و سرسره

روشا و سرسره

روشا و سرسره

روشا و سرسره

روشا و سرسره

روشا و سرسره

روشا و سرسره

روشا و سرسره

روشا و سرسره

روشا و سرسره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

علیرضا (عموی روشا)
31 مرداد 92 23:02
درود... تنها تنها ...
از نبود من سوء استفاده را کردید و رفتید تفریح !

خوش بگذرد...


آره عمو جان گفتیم شاهزاده خانوم رو ببریم کمی خوش بگذرونه
علیرضا (عموی روشا)
1 شهریور 92 13:53
این عکسش که کنار خوض ایستاده خیلی خوردنیـــــست


قربون عموی مهربونم
مامان محمد
2 شهریور 92 1:19
مایلید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم اگه خبرش را بدیدمرسی


زنده باشید
درخدمتیم
محبوبه مامان الینا
2 شهریور 92 8:45
واااااااااای پرنسسو ماشاله چه خوشگل شدی تو این پیراهن عزیزم
نگران نباشید کم کم خجالتش میریزه و وقتی میرین بیرون از بس شیطونی کنه که کلافه شین


مرسی خاله جون
الان که چند روزیه که میریم بیرون تا غریبه میبینه یا سوار ماشین میشیم کنار راننده سریع دو تا دستاشو میزاره روی چشماش از بس که دخترم خجالتیه
"مامان روشا"
دانشجو
2 شهریور 92 14:45
خیلی عالیست با استاد حمزیئان که در دانشگاه آزاد بوشهر تدریس می کند نسبتی دارید


درود بر شما
ظاهرن از بستگان بسیار دور پدر همسر بنده هستند
آزاده
3 شهریور 92 16:16
وای چقدر عکس کنار فواره ها نازه.خیلی زیاد بوسش کن.خدا حفظش کنه.موهاشو


مرسی خاله جونم
ملیکا
3 شهریور 92 22:14
جونمی روشا.سرسره تو برم.


مرسی
ملیکا
5 شهریور 92 0:37
خوش به حالت روشا.من دلم از دنیا خیلی پره؟شما بگین من چیکار کنم؟الان که دارم این کامنت رو مینویسم دارم گلوله گلوله اشک میریزم.خوش به حالت روشا.من د...



انسان هرچی بزرگتر میشه مشکلاتش هم با خودش بزرگتر میشن پس باید برای اون ها یه راه حل مناسب پیدا کرد
ملیکا
7 شهریور 92 2:02
آخه ما چه گیری کردیم؟چرا باید بزرگ شیم؟دنیای کوچولو ها پاک و معصوم هست اما دنیای بزرگا دروغ و طمع و ...هست.یه دنیای بدون بچه.یه شب منفجر میشه اما یه دنیایی رو بدون بزرگ ترا تصور کنین؟دوست داشتین الان هم سن روشا بودین؟من نه چون باید دوباره مدرسه برم و درس بخونم.