روشاروشا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

شاهزاده خانوم روشا

روشا و مامان با یک لباس

1392/6/6 0:30
نویسنده :
540 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر دوستان

مامان بزرگ روشا بعضی از لباس های دوران کودکی مامان مارال رو براش نگه داشته بود که چند وقت پیش آوردیمشون خونمون و فعلن یکیش رو که اندازه روشا بود رو امتحان کردیم دیدیم خیلی هم بهش میاد اینقدر ترو تمیز نگه داشتند و اینقدر جنسشون خوب بوده که تا الان صحیح و سالم مونده، عکس زیر مامان روشا رو در سن دو سالگی با همون لباس نشون میده چند تا لباس دیگه هم هست که وقتی تن روشا کردیم و عکس گرفتیم تو یه پست دیگه میزارمشون. از این لباس های چهارخونه قرمز مامان مارال چند مدل داره خیلی خوشگلن.

شاد باشید - بابا و مامان روشا

 

مادر و دختر در یک لباس با اختلاف سی سال

خداییش کپی مامانشه این شاهزاده خانوم زیبا

 

روشا و مامان با یک لباس 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

محبوبه مامان الینا
6 شهریور 92 8:42
آخر شباهت که میگن ینی این !!!


ماشاله هزار ماشاله


مامان روشا جون پیام رو دریافت کردید؟!


بابا روشاجون فرمودن:خداییش کپی مامانشه این شاهزاده خانوم زیبا پس نتیجه میگیریم : این مامان زیبا که ملکه هستن









درود بر شما که بسیار نکته بین هستید







مامان ساتیار
6 شهریور 92 16:27
باورم نمیشه!!!! چقدر شباهت!!!!
خدا حفظتون کنه..
بچه های من که اصلا به من نرفتن[h
مرسی زنده باشید
آتنا مامان روشا یدونه
6 شهریور 92 17:51
من همیشه عکسهاش روشا رو میدیم بیشتر شبیه باباییش بود ولی الان توی عکس بچگی مامانیش خیلی شبیه مامانشه مخصوصا چشم و ابروهاش


بله دقیقن همین طوره وقتی با عکس های کودکی خودم مقایسه میکنیم بیشتر معلومه که شبیه منه
ملیکا
7 شهریور 92 0:37
عزیزم کپی شه منم بچه بودم لباسای مامانمو که مال بچگی هاش بود تنش میکردم.اول که عکس روشا رو دیدم با مامان گلش فکر کردم روشا یه بلوز گرفته مثل بلوز مامانش بوده که تو بچگی هاش تنش میکرده.شبیه خودتینه یعنی فتوکپی!کپی برابر اصل.هر دوتا تونم عشقین ماشاالله به خوشگلی تون.
محمود
9 شهریور 92 21:48
وایییی خدای من چه شباهتی... آقا جون من راستش رو بگید فوتوشاپ نیست ؟




درسته بابای این شاهزاده خانوم گرافیسته اما به خدا واقعیه


زهرا
24 شهریور 92 0:41
خییییییییییییییییییییییلییییییییییییی شبیه همین